Ahoj Piloci!!!

Dzień 29 października 3303, to dzień, w którym powoli staje się jasne, że Husarze zmobilizowali wszystkie swoje siły dla wyprowadzenia kontrofensywy. Wiele grup wspierających operację renegacką zostało zmuszonych do działań defensywnych w swoich systemach. Za to flota renegacka wycofała się do Volcay, swojej głównej bazy wypadowej w celu przezbrojenia i wyremontowania uszkodzonych okrętów.

Drugi front związany z systemem Jupalo też powoli się załamywał. Jednak lokalny rynek przemytniczy w husarskiej instalacji górniczej Fabricius Mines pozwolił na zalanie lokalnego rynku kontrabandą wszelkiego typu. Dodatkowo każdy transport Niewolników powoli uruchamiał tykającą bombę… Czarny rynek nie był w stanie przyjąć takiej ilości nielegalnej siły roboczej… Mała ilość strażników wśród handlarzy żywym towarem nie mogła opanować tak dużej grupy ludzi aż kipiących od nienawiści…

Ostatnie transporty były już ciągle przechwytywane przez siły wojskowe Husarzy. CMDR Kyokushin, dowodzący siłami husarskimi w Jupalo, skutecznie zarządzał obroną systemu. Renegaci wprowadzili specjalnie zmodyfikowane Imperial Couriery – „Szarpaki” –  jako statki ochrony… niestety, pomimo ciągłej gonitwy w przestrzeni tuż przed bazą został zestrzelony CMDR Vaen Inc lecący w Imperial Cutterze po brzegi wyładowany niewolnikami… Sam pilot przeżył bez uszczerbku na zdrowiu, chwilę później wykonywał kolejny kurs… Równolegle inny transport doleciał do celu…

Renegaci kupowali cenne godziny wywołując kryzys… tymczasem mały oddział ratunkowy przemknął się niezauważenie w kierunku ostatnio poznanej lokalizacji CMDR Wredoty…

CMDR Dasketh

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *